Abychom poskytli co nejlepší služby, používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízení, technologie jako jsou soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu.

Více informací
Přijmout všechny cookies Personalizovat
Přijmout zvolené cookies

Reklamační řád

1. Úvodní ustanovení

Tento reklamační řád upravuje způsob a podmínky reklamace vad zboží zakoupeného prostřednictvím internetového obchodu autaprofajnsmekry.cz provozovaného Ing. Jan Grepl, Ph.D.  IČO: 23268492, Fyzická osoba zapsaná v živnostenském rejstříku se sídlem Klínová 620/1, 709 00 Ostrava (dále prodávající).

Kupující uzavřením kupní smlouvy s prodávajícím souhlasí s tímto reklamačním řádem.

2. Záruční doba

Na zboží se poskytuje zákonná záruka 24 měsíců od převzetí zboží, není-li u konkrétního výrobku uvedeno jinak nebo nejedná-li se o zboží použité.

U podnikatelů může být záruční doba individuálně upravena dle dohody.

3. Práva z vadného plnění

Pokud má zakoupené zboží vadu, má kupující právo:

  • na bezplatné odstranění vady,

  • na dodání nové věci bez vady,

  • na přiměřenou slevu z kupní ceny,

  • na odstoupení od smlouvy, pokud je vada podstatným porušením smlouvy.

Volbu práva uplatňuje kupující při oznámení vady, a to prostřednictvím e-mailu na eshop@autaprofajnsmekry.cz, nebo poštou na adresu sídla provozovatele.

4. Uplatnění reklamace

Reklamaci lze uplatnit:

  • e-mailem: eshop@autaprofajnsmekry.cz

  • poštou: Klínová 620/1, 709 00 Ostrava 

  • telefonicky: +420 704 472 604 (doporučeno pouze jako doplňkové oznámení)

  • Na výdejní místo zásilkovny - po předchozí domluvě

Kupující je povinen spolu s reklamací zaslat vadné zboží a doložit nákup (např. fakturou) a popsat vadu.

5. Vyřízení reklamace

Reklamace bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění, nedohodne-li se prodávající s kupujícím jinak.

O výsledku reklamace bude zákazník informován e-mailem nebo písemně.

6. Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů

  1. Spotřebitel má právo na mimosoudní řešení sporu, který vznikl z kupní smlouvy nebo smlouvy o poskytování služeb. Subjektem mimosoudního řešení spotřebitelských sporů je:

    Česká obchodní inspekce (ČOI)
    se sídlem: Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2
    web: www.coi.cz

  2. Návrh na mimosoudní řešení sporu může spotřebitel podat u České obchodní inspekce do 1 roku ode dne, kdy uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u prodávajícího poprvé.

  3. Spotřebitel může k řešení spotřebitelského sporu využít rovněž platformu pro řešení sporů online (tzv. ODR platformu), která je zřízena Evropskou komisí a je dostupná na adrese: https://ec.europa.eu/consumers/odr

  4. Mimosoudní řešení sporu je pro obě strany dobrovolné, a jeho využití není podmínkou pro uplatnění práva na soudní ochranu.

Podmínky pro odstoupení od smlouvy a vrácení zboží

1. Odstoupení od smlouvy spotřebitelem

Spotřebitel má dle § 1829 občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů od převzetí zboží.

Pro odstoupení od smlouvy může spotřebitel využít formulář dostupný na webových stránkách nebo kontaktovat prodávajícího na [EMAIL].

2. Podmínky vrácení zboží

  • Zboží musí být vráceno nepoškozené, pokud možno v původním obalu, spolu s dokladem o koupi.

  • Zboží zasílejte na adresu: Klínová 620/1, 709 00 Ostrava

  • Náklady na vrácení zboží nese spotřebitel.

  • Částka bude vrácena do 14 dnů od obdržení oznámení o odstoupení, nejdříve však po obdržení vráceného zboží.

3. Výjimky z možnosti odstoupení

Spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy u:

  • zboží upraveného dle přání zákazníka,

  • zboží podléhající rychlé zkáze,

  • zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím.

Produkty byly přidány do seznamu přání
Produkt byl přidán k porovnání